قیمت پروتئین وی 100 درصد با کیفیت بالا و قیمت مناسب

۴ بازديد

 

پروتئین وی منبعی غنی از پروتئین، اسیدهای آمینه ضروری و سایر مواد مغذی مفید برای بدن است. پروتئین وی به سرعت جذب بدن می شود و به افزایش حجم عضلات و تقویت آنها کمک می کند. علاوه بر این، مکمل آن در افزایش قدرت، عضله سازی (حجم) و کاهش چربی بدن موثر است. پروتئین وی انواع مختلفی دارد که به سه نوع اصلی تقسیم می شوند. انواع پروتئین وی شامل پروتئین وی غلیظ، پروتئین وی جدا شده و پروتئین وی هیدرولیز شده است.

درصد پروتئین خالص در انواع مختلف پروتئین وی متفاوت است و هر کدام تاثیر متفاوتی روی بدن و عضلات آن خواهند داشت. هنگام خرید مکمل بدنسازی پروتئین وی، حتما به خلوص پروتئین موجود در محصول توجه کنید. هنگام خرید، قیمت پروتئین وی را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که قیمت پروتئین وی 100درصد داروخانه بالاتر از درصدهای پایین این مکمل خواهد بود. در این صفحه از داروخانه اینترنتی داروچی می توانید قیمت مکمل ها از برندهای ایرانی و خارجی را مشاهده کنید.

آشنایی با انواع پروتئین وی برای بدنسازی

پودر پروتئین وی انواع مختلفی دارد که از نظر خلوص پروتئین با یکدیگر تفاوت دارند. درصد خلوص مکمل آن در طی فرآیند تبدیل شیر به پنیر تعیین می شود. قبل از خرید پروتئین وی، باید با انواع این مکمل آشنا شوید. مشخصات کنسانتره، ایزوله و هیدرولیز آن به شرح زیر است:

کنسانتره پروتئین وی (WPC): کنسانتره پروتئین وی حاوی سطوح پایینی از چربی و کربوهیدرات است. وی غلیظ رایج ترین و ارزان ترین نوع پروتئین وی است و خلوص پروتئین آن 70 تا 80 درصد است. وی غلیظ حاوی قند و چربی است و طعم بهتری نسبت به سایر انواع پروتئین وی دارد.

پروتئین وی ایزوله (WPI): برای تولید ایزوله پروتئین وی، فرآیند فیلتراسیون پیشرفته تری برای حذف قند، چربی و کربوهیدرات ها انجام می شود. مکمل های پروتئین وی به طور کلی حاوی حداقل 90٪ پروتئین وی خالص هستند. پودر وی ایزوله برای افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز و کسانی که سعی در کاهش وزن دارند انتخاب بهتری است.

هیدرولیز پروتئین وی (WPH): برای تولید مکمل هیدرولیز وی، فرآیند هیدرولیز برای تجزیه پروتئین به اسیدهای آمینه کوچکتر استفاده می شود. به همین دلیل پودر پروتئین وی هیدرولیز شده سریعتر توسط بدن جذب می شود و بهترین پروتئین وی برای افرادی است که به دنبال مکمل پروتئینی با کارایی بالا هستند. پروتئین وی هیدرولیز شده خالص تر از سایر انواع پروتئین وی با 90-95 درصد پروتئین است.

علاوه بر این، پروتئین وی هیدرولیز شده به دلیل بهبود قابلیت هضم و کاهش پتانسیل آلرژی زا معمولاً در مکمل های پروتئین پزشکی و شیر خشک نوزادان استفاده می شود. توجه داشته باشید که نوع مکمل در قیمت آن تاثیر دارد. معمولاً قیمت پروتئین وی خارجی بالاتر از قیمت پروتئین وی ایرانی در نظر گرفته می شود. برای تقویت هرچه بیشتر عضلات و جلوگیری از تخریب بافت عضلانی، بسیاری از بدنسازان همزمان با خرید گلوتامین خریداری می کنند. علاوه بر بدنسازی، از گلوتامین برای تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان بیماری های خاص استفاده می شود.

شما می‌توانید هر یک از کراتین‌های مد نظر خود را از داروخانه اینترنتی داروچی سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمت بسیار اقتصادی و رقابتی برای شما ارسال شوند.برای مشاهده و خرید پماد ضد درد عضلانی خارجی با کیفیت بالا به داروخانه اینترنتی داروچی مراجعه کنید.

فواید مصرف بهترین پروتئین وی را بشناسید

مصرف انواع پروتئین وی فواید زیادی برای بدن به همراه دارد. به همین دلیل، علاوه بر ورزشکاران حرفه ای و بدنسازان، بسیاری از افراد پروتئین وی را خریداری می کنند. برخی از مزایای مصرف پروتئین وی عبارتند از:

حجم ماهیچه های بدون چربی را افزایش دهید و آنها را تقویت کنید

افزایش قدرت بدنی و استقامت

بهبود عملکرد ورزشی

کاهش وزن از طریق کاهش اشتها با ایجاد احساس سیری

سرعت بخشیدن به روند ریکاوری و کاهش خستگی بعد از ورزش

جلوگیری از تخریب بافت عضلانی

فشار خون را کاهش دهید

برای درمان دیابت نوع 2 موثر است

کاهش التهاب اندام های مختلف بدن

علاوه بر این، پودر وی بهترین منبع پروتئین برای افرادی است که از رژیم گیاهخواری پیروی می کنند. علاوه بر این، این مکمل با ایجاد احساس سیری به کاهش وزن و رسیدن به وزن مطلوب کمک می کند. افرادی که می خواهند وزن اضافه کنند باید از مکمل های گینر استفاده کنند. در نظر داشته باشید که قیمت گینر خارجی بالاتر از نمونه های ایرانی است و شما می توانید با توجه به بودجه خود بهترین نوع گینر را خریداری کنید.

برای مشاهده و خرید قرص تقویت باروری بانوان با کیفیت بالا از داروخانه اینترنتی داروچی روی لینک زیر کلیلک کنید.

https://darochi.com/product-category/types-of-supplements/womens-complement/strengthening-womens-fertility/

 

بهترین زمان برای مصرف مکمل

بهترین زمان مصرف مکمل پروتئین وی قبل از تمرین برای افرادی است که قصد انجام ورزش های سنگین و استقامتی را دارند. زیرا این افراد برای انجام تمرینات به کربوهیدرات و انرژی زیادی نیاز دارند. بهترین زمان مصرف پودر وی برای افرادی که به دنبال افزایش حجم و عضله سازی هستند بلافاصله بعد از تمرین است. توصیه می کنیم این افراد برای کاهش خستگی و درد عضلانی از مکمل های BCAA استفاده کنند. برای قیمت مکمل BCEA، از صفحه این محصول در داروخانه اینترنتی داروچی دیدن کنید.

عوارض جانبی مکمل خود را بشناسید

مکمل پروتئین وی برای اکثر افراد عوارض جانبی ایجاد نمی کند. با این حال، افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز ممکن است علائم زیر را پس از مصرف پودر وی تجربه کنند:

حالت تهوع

اسهال

درد معده

نفخ شکم

از دست دادن اشتها

اگر هر یک از علائم بالا را تجربه کردید، مصرف مکمل را قطع کنید و در مورد ادامه مصرف با پزشک یا مربی خود مشورت کنید. برای اطلاع از قیمت پروتئین وی و خرید این محصول می توانید از این صفحه در داروخانه آنلاین داروچی استفاده نمایید.

 

قیمت مکمل آن مانند قیمت آمینو اسیدها و سایر مکمل های بدنسازی به حجم، نوع بسته بندی و برند آن بستگی دارد. به عنوان مثال، قیمت 5 کیلوگرم پروتئین وی بالاتر از قیمت مکمل وی در حجم کمتر است. اما قیمت پروتئین وی چندان بالا نیست و اگر بودجه کافی برای خرید بهترین برند خارجی پروتئین وی ندارید، پروتئین وی ایرانی برندهای معتبری مانند پگاه با قیمت مناسب تری به فروش می رسد.

جمع بندی

کراتین به عنوان یکی از مکمل های ورزشی ضروری برای ورزشکاران و به ویژه افرادی که بدنسازی انجام می دهند، شناخته می شود. مصرف کراتین می تواند کیفیت و کارایی ورزشکاران را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و به آنها در رسیدن به اهداف خود در سریع ترین زمان ممکن کمک کند. از آنجایی که امروزه کراتین های زیادی در بازار موجود است، پیشنهاد می کنیم با مطالعه و تحقیق کافی در مورد این محصولات بتوانید بهترین کراتین بدنسازی را برای خود بیابید. توجه داشته باشید که تمامی کراتین های مورد نظر خود را می توانید در داروخانه اینترنتی داروچی سفارش دهید تا در اسرع وقت و با قیمتی کاملا اقتصادی و رقابتی برای شما ارسال شود.

 

بهترین راه برای یادگیری سئو چیست تا در کوتاهترین زمان به نتیجه خوبی برسیم؟

۵ بازديد

 

مراحل سئو سایت  از مراحل اساسی برای افرادی است که می خواهند در گوگل رتبه بالاتری کسب کنند. آمارهای جالبی در این زمینه وجود دارد. به عنوان مثال، 53.3٪ از ترافیک وب سایت از جستجوی کاربران است. این آمار یک سیگنال قدرتمند به ما می دهد: اگر سئو سایت را نادیده بگیریم، شانس موفقیت خود را کاهش می دهیم. این مقاله از وب سایت خانوم سین می خواهد تمام اطلاعات اولیه ای که در مورد سئو سایت رو از کجا شروع کنیم؟ نیاز دارید را بدون استفاده از اصطلاحات عجیب و غریب به شما آموزش دهد. تا آخر با ما باشید

مراحل اصلی سئو  سایت

سئو دارای یک سری مراحل اصلی است که هر کدام را می توان به مراحل دقیق تری تقسیم کرد. فرآیند سئو با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع می شود، یعنی کلماتی که کاربران هدف شما بیشتر جستجو می کنند و سپس با تولید محتوای ارزشمند بر روی همان کلمات کلیدی ادامه می یابد. علاوه بر تولید و انتشار محتوای جذاب، باید تکنیک های سئو را در سایت خود پیاده سازی کنید، رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و محتوای منتشر شده را تأیید کنید. همه این فرآیندها مراحل سئو نامیده می شوند. اگر هیچ کار دیگری هم برای دیجیتال مارکتینگ نکرده‌اید، حداقل مراحل سئو سایت را جدی بگیرید! سئو سایت همان شاه کلیدی است که می‌تواند بازدید و رتبه سایتتان را عجیب و غریب افزایش دهد!

 مراحل انجام سئو سایت به ۶ گامِ اصلی تقسیم می‌شود:

۱. تحقیق کلمات کلیدی

جستجوی کلمات کلیدی یکی از مهمترین مراحل در سئو سایت است. در این مرحله، هدف این است که ببینیم مخاطب هدف ما به دنبال چه چیزی است. شما که مشغول خواندن این متن هستید احتمالاً عبارتی مانند “سئو سایت رو از کچا شروع کنیم؟” را در گوگل جستجو کرده و وارد این صفحه شده اید.

حالا فرض کنید یک فروشگاه آنلاین برای فروش تلفن های همراه دارید و می خواهید محتوای متنی برای موبایل آیفون بنویسید، احتمالاً یکی از کلمات کلیدی شما که این روزها بسیار پرطرفدار است «رجیستری آیفون 15» است. بنابراین باید متنی بنویسید که طبق الگوریتم های سئو گوگل، این عبارت را به عنوان کلمه کلیدی خود بشناسد. اکنون، هر چه این کلمه کلیدی طولانی تر باشد، برای شما آسان تر است که فرآیند سئو را برای همان کلمه کلیدی دنبال کنید. چرا چون طبیعتا رقبایی که روی کلمه کلیدی "رجیستری آیفون 15" کار می کنند بسیار کمتر از رقبای هستند که روی کلمه کلیدی "iPhone 15" کار کرده اند! به این کلمات کلیدی که طول زیادی دارند، کلمات کلیدی Long Tail گفته می شود.

در حال حاضر به این فکر می کنید که چگونه کلمات کلیدی را شناسایی کنید. ابزارهای مختلفی برای این کار وجود دارد که در زیر به مهمترین آنها اشاره شده است:

  • SEMrush
  • Ubersuggest
  • MOZ Keyword Explorer
  • Ahrefs Keyword Explorer
  • Google Keyword Planner Tool

 

برای بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل، استفاده از چندین روش و استراتژی مختلف ضروری است. یکی از موثرترین روش‌ها، افزایش اعتبار افزایش سئو سایت برای کاربران است. هرچه سایت شما بهتر نیازهای کاربران را پاسخ دهد و تجربه کاربری بهتری ارائه کند، احتمال بیشتری برای بهبود رتبه آن وجود دارد.اگر به دنبال افزایش سئو سایت هستید می توانید مقاله افزایش سئو سایت را از وبسایت خانوم سین مشاهده کنید که دارای چندین نکات مهم سئو سایت می باشد.

  1. بهبود سئو داخلی سایت

اگرچه نوشتن مقالات جذاب و رعایت تمام نکات سئو متنی شرط لازم برای سئوی سایت است، اما کافی نیست. من همیشه سعی می کنم مثال هایم را محدود کنم. یعنی برای مثال هایم حد بالایی یا پایینی در نظر می گیرم تا بتوانم نتیجه بگیرم. در این مورد، یک مثال بسیار واضح وجود دارد: فرض کنید شما بهترین مقاله جهان را نوشته اید، اما سایت شما 5 دقیقه طول می کشد تا بارگذاری شود! فکر می‌کنید مخاطب یک کاسه تخمه جلوی آن‌ها می‌گذارد و می‌نشیند تا سایت برایشان باز شود؟

گوگل نیز به این موضوع توجه زیادی دارد. در واقع، گوگل مشتری مدارترین شرکتی است که تا به حال دیده ام. بنابراین اگر سایت شما با مشکلی مانند کندی یا عدم امنیت مواجه است، خزنده های گوگل خیلی سریع متوجه آن می شوند و سایت شما را جایی پرتاب می کنند که هیچ مشتری نتواند به آن دسترسی پیدا کند!

اگر کسی از شما بپرسد که چگونه به سایت خود رت سئو کنیم؟ با اطمینان به او بگویید که ابتدا باید با سئو داخلی سایت شروع کند. سئوی داخلی کاری است که سایت شما را گوگل پسند (در واقع سئو پسند) می کند! از سرعت سایت گرفته تا کدنویسی تمیز و استفاده از گواهینامه های SSL برای امنیت بیشتر کاربر و این مدل کار می کند!

حالا برای داشتن سایت سریعتر چه کار کنیم؟ یکی از مهمترین کارهایی که برای رسیدن به این هدف باید انجام دهید این است که یک هاست (یا سرور) مناسب برای وب سایت خود تهیه کنید. این موضوع شایسته بررسی دقیق است.

  1. بهبود سئو خارجی سایت

گوگل همیشه سعی می کند بهترین و با کیفیت ترین محتوای متنی را به عموم مردم نشان دهد. تمام الگوریتم هایی که او طراحی می کند، هدفشان دستیابی به یک هدف است. یکی از مواردی که گوگل به آن توجه می کند این است که آیا وب سایت دیگری به محتوای متنی شما لینک داده است یا خیر. حالا چرا این برای او مهم است؟ زیرا منطقاً محتوای لینک شده از سایت های دیگر احتمالاً محتوای خوبی است و اعتماد کاربران سایت را برای دریافت لینک از آن جلب کرده است.

لینک سازی خارجی یکی از مراحل سئو است. با پیوند خارجی، شما به محتوای خود از سایت های دیگر لینک می دهید. این امر باعث افزایش اعتبار و اهمیت محتوای شما در چشم موتورهای جستجو می شود. برای ایجاد لینک های خارجی می توانید از وب سایت های مختلف طراحی شده برای وبلاگ نویسی استفاده کنید. این وب‌سایت‌ها معمولاً امکان پست مهمان را می‌دهند. با ارسال مقالات در وب سایت های مرتبط با صنعت خود، می توانید به محتوای خود لینک دهید. البته برای اینکه لینک خارجی شما موثر باشد، باید چند نکته را رعایت کنید. یکی از مهم ترین نکات این است که از سایت های معتبر مرتبط با حوزه فعالیت خود لینک بگیرید. علاوه بر این، باید از انکر تکست (متن لینک) استفاده کنید. انکر تکست باید حاوی کلمات کلیدی مرتبط با محتوای شما باشد.

برای بررسی معیارهای تحقیق کلمات کلیدی و یافتن ایده های بیشتر می توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید. به همین منظور مقاله ای با عنوان تعداد کلمات کلیدی در مقاله به صورت کامل بر روی وبسایت خانوم سین تمام موارد آن را توضیح داده است.

 

  1. تحلیل نتایج

موضوع دیگری که باید در فرآیند سئو انجام دهید، تجزیه و تحلیل نتایج است. هنگام انتشار متن در وب سایت خود، اگر تمام نکاتی را که قبلاً ذکر کردیم را رعایت کنید، باید منتظر نتیجه باشید. همچنین توجه داشته باشید که خزنده های گوگل و سایر موتورهای جستجو برای شناسایی محتوای شما باید از وب سایت شما بازدید کنند. این مرحله به عنوان نمایه سازی صفحه شناخته می شود.

از طریق کنسول جستجوی گوگل می توانید متوجه شوید که صفحه ایندکس شده است یا خیر. Google Search Console ابزاری رایگان است که وب سایت شما را از همه جهات بررسی می کند و آمار و اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. از صفحاتی که ایندکس شده اند تا کلمات کلیدی مورد استفاده در محتوای منتشر شده شما و بسیاری موارد دیگر.

بنابراین اگر می خواهید مراحل سئو سایت را به صورت حرفه ای دنبال کنید باید کار با Search Console را یاد بگیرید و آماری را که این ابزار به شما می دهد به خوبی تجزیه و تحلیل کنید که البته کار چندان سخت و پیچیده ای نیست. در نهایت، آماری که کنسول جستجو به شما می دهد شما را به این نتیجه می رساند که آیا مراحل سئو را به درستی انجام داده اید یا باید به عقب برگردید و اصلاحات را انجام دهید.

  1. سئو محلی

سئوی محلی شامل بهینه سازی کلمه کلیدی شما برای یک منطقه جغرافیایی خاص است. به عنوان مثال، فرض کنید شما یک آموزشگاه زبان در تبریز دارید و می خواهید تبریزی ها را تشویق کنید تا در دوره های خود ثبت نام کنند. در این مثال به جای تمرکز روی کلمه کلیدی “بهترین آموزشگاه زبان” می توانید مراحل سئوی کلمه کلیدی “بهترین آموزشگاه زبان تبریز” را انجام دهید.

سئوی محلی دو مزیت بسیار اساسی برای شما دارد: اولین مزیت این است که کلمه کلیدی شما را طولانی تر می کند و همانطور که قبلا توضیح دادم سئو بسیار آسان تر می شود و مزیت دوم این است که شما دقیقاً روی مشتریان بالقوه خود تمرکز می کنید و نه افرادی که مثلا در استان تهران دنبال زبان آموزی هستند!

چند نکته کلیدی و مهم برای سئو سایت شما

۱. حوصله کنید!

۲. شبکه‌های اجتماعی را جدی بگیرید

  1. از سایت مپ استفاده کنید
  2. از تگ Alt برای تصاویر استفاده کنید
  3. از هاست مناسب استفاده کنید

کلام آخر

مراحل سئو سایت سوال مهمی است که هر کسب و کاری که می خواهد در فضای آنلاین فعال باشد به آن نیاز دارد. چه آنهایی که سالها در این زمینه فعال بوده اند و چه آنهایی که می خواهند وارد شوند. نحوه سئو سایت، موارد مهمی که باید رعایت کنیم و نکات اضافی دیگری که به شما کمک می کند از طریق سئو به نتایج بهتری دست یابید، همیشه دغدغه افرادی بوده است که متخصص سئو نیستند، اما کارشناسان سئو آن را دوست دارند! در این مقاله از وبسایت خانوم سین بدون درگیر شدن در کلمات و اصطلاحات پیچیده تمامی مراحلی که برای سئو نیاز دارید را به زبان ساده بیان کرده ایم.

می دانیم که امروزه در هر حوزه ای تعداد زیادی وبسایت وجود دارد که اغلب آن ها نیز در حال فعالیت و تلاش برای رسیدن به رتبه 1 تا 3 در موتورهای جستجو هستند امــا آنچه که مهم است ماندن در لینک های برتر است زیرا پس از رسیدن به جایگاه و رتبه برتر هر لحظه ممکن است رقیب جایگاه شما را تصاحب کند.

در این مقاله سعی شد تا مسئله سئو سایت رو از کجا شروع کنیم ؟ بصورت کامل بررسی شود، اما در صورت هر گونه سوال و ابهامی می توانید از طریق وبسایت خانوم سین نظرات، سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

تحقیق کلمه کلیدی چیست و چه کمکی به سایت ما می کند ؟

۳ بازديد

 

 

در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) کلمات کلیدی بسیار مهم هستند. برای صاحبان وب سایت، یافتن کلمات کلیدی هدفمند و سودآور، شناسایی مخاطبان و افزایش رضایت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم نیاز کاربر یا به عبارتی مفهوم کلمه کلیدی و روش تحقیق مفهوم کانسپت کلمه کلیدی را شناسایی کنیم. این بحث بسیار مهم است. زیرا اگر نیاز کاربر به درستی تشخیص داده شود، کاربر راضی می شود، گوگل راضی می شود و صاحب وب سایت راضی می شود.

کانسپت کلمه کلیدی چیست؟

مفهوم کلمه کلیدی یا user intent در واقع به هدف و نیاز کاربر در جستجو اشاره دارد. وقتی شخصی در موتورهای جستجویی مانند گوگل عبارتی را جستجو می کند، هدفش چیست و به دنبال چیست؟ پاسخ به این سوال معنای دقیق مفهوم کلمه کلیدی را نشان می دهد. به عنوان مثال، فرض کنید کاربری عبارت “قیمت گوشی سامسونگ” را جستجو کرده است، هدف او از جستجوی این عبارت چیست؟

آیا او می خواهد بداند گوشی سامسونگ چیست؟ نه، او فقط می خواهد صفحه ای را ببیند که انواع گوشی های سامسونگ را به همراه قیمت آنها نمایش می دهد. بنابراین، اگر وب سایتی برای این عبارت مقاله طولانی در مورد اینکه گوشی سامسونگ چیست، بنویسد، قطعا رتبه خوبی در موتورهای جستجو نخواهد داشت، زیرا مقاله نیاز کاربر را برآورده نخواهد کرد.بنابراین برای یافتن مفهوم کلمه کلیدی باید دقیقاً مشخص کنیم که کاربر در جستجوی خود به چه چیزی نیاز دارد و به دنبال چه چیزی است و سپس صفحه مطابق با نیاز کاربر را به او نشان دهیم.

چرا کانسپت کلمه کلیدی مهم است؟

همانطور که در بالا "کلمه کلیدی چیست" توضیح داده شد، کلمات کلیدی عباراتی هستند که کاربران در موتورهای جستجو مانند گوگل برای یافتن محتوا از آنها استفاده می کنند. به منظور بهبود سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو)، متخصصان سئو ابتدا در مورد کلمات کلیدی مرتبط با سایت تحقیق کرده و کلمات کلیدی هدفمند مرتبط با سایت را استخراج می کنند.پس از دریافت لیست کلمات کلیدی، مرحله بعدی شناسایی مفهوم کلمات کلیدی است. قبل از توضیح روش شناسایی مفهوم کلمات کلیدی، باید به صفحات مختلف یک سایت و انواع جستجوهای کاربران نگاهی بیندازیم.

صفحات مختلف در یک سایت دارای چندین الگوی ساختاری هستند که باید آنها را شناسایی کنیم:

صفحه اصلی یا صفحه اصلی

صفحه فرود

صفحه دسته بندی محصولات

صفحه محصول

مقاله

و…

انجام فعالیت های سئو با هدف بالا بردن میزان ترافیک و جذب مخاطبان نیاز به دانش و مهارت تخصصی دارد که اگر به دنبال سئو کردن وبسایت خود هستید می توانید مقاله سئو را از کجا شروع کنیم؟ را از وبسایت خانوم سین شروع کنید که دارای چندین ویدئوی رایگان آموزش های چند ساعته می باشد.

 

انواع کلمات کلیدی بر اساس نیاز کاربر

طبق تحقیقات، 99 درصد از جستجوهای کاربران در 4 دسته زیر قرار می گیرند:

اطلاعاتی (informational)

تجاری (commercial)

معاملاتی (transactional)

ناوبری (navigational)

به این معنی است که زمانی کاربر در موتورهای جستجو عبارتی را جستجو می کند، ممکن است به دنبال اطلاعات و دانش (کلیدواژه های اطلاعاتی) باشد و یا در مرحله ارزیابی و مقایسه برای خرید یک محصول (کلیدواژه تجاری) و در حالت سوم، اصلی ترین مورد باشد. هدف کاربر بر اساس جستجوی خود یک محصول یا خدمات را خریداری می کند (کلمات کلیدی معاملاتی). علاوه بر این، در آخرین مورد، کاربر برای یک نام تجاری خاص یا یک مکان خاص (کلمات کلیدی استراتژیک) جستجو می کند. مثلاً فرض کنید شخصی می خواهد یک گوشی موبایل برند سامسونگ بخرد. دسته‌بندی کلمات کلیدی که در جستجوی خود استفاده می‌کند به صورت زیر است:

روش های تشخیص کانسپت کلمات کلیدی

روش اول: بررسی محتوای نتایج صفحه اول گوگل

پس از تحقیق و تهیه لیست کلمات کلیدی مرتبط با سایت، قدم بعدی شناسایی مفهوم هر کلمه کلیدی است. برای تشخیص مفهوم کلمه کلیدی، می توانم آن عبارت را در یک جستجوی اینترنتی مانند گوگل جستجو کنم و به صفحه اول نگاه کنم. صفحه اول گوگل معمولا حاوی نتایج تایید شده توسط کاربر است که در آن موقعیت قرار دارند.

به عنوان مثال، برای شناسایی مفهوم کلمه کلیدی "قیمت گوشی سامسونگ"، به نتایجی که در صفحه اول ظاهر می شود نگاه کنید. اغلب این سایت‌ها صفحات دسته‌بندی مختلف گوشی‌های سامسونگ را نشان می‌دهند، بنابراین مشخص می‌شود که کانسپت این عبارت صفحه دسته‌بندی محصولات است و باید یک صفحه دسته‌بندی برای آن ایجاد کنیم. علاوه بر این، برای مثال، اگر عبارت “بهترین گوشی سامسونگ” را جستجو کنید، نتایج گوگل مقالات جامع و مفصلی را در مورد ویژگی ها و مشخصات بهترین گوشی های سامسونگ نمایش می دهد. در این مثال، کاربر هنوز در مرحله تحقیق و بررسی قرار دارد و به دنبال اطلاعات بیشتر است، بنابراین کانسپت این عبارت مقاله است. یک مقاله جامع که بهترین و جدیدترین گوشی‌ها را به کاربر معرفی کند. اگرچه در ابتدا ممکن است زمان‌بر باشد تا تمام لینک‌های صفحه اول گوگل را باز کنید و محتوای رقبا را بررسی کنید، اما با گذر زمان و کسب تجربه، معمولاً با خواندن عناوین صفحه اول، می‌توانید به راحتی کانسپت کلمه کلیدی را درک کنید و نیاز به باز کردن و بررسی صفحات را نداشته باشید.

روش دوم: پیدا کردن  urlهای تکراری

روش دوم برای تشخیص مفهوم کلمات کلیدی استفاده از URL های تکراری است. در این روش به دو کلمه کلیدی A و B نگاه می کنیم تا ببینیم آیا این دو کلمه با هم مفهوم هستند یا خیر. برای این کار هر کلمه کلیدی را در دو تب مجزا از موتور جستجوی گوگل جستجو می کنیم و نتایج را با هم مقایسه می کنیم. در مرحله بعد، تعداد URL های تکراری در صفحه اول گوگل را بررسی می کنیم. اگر تعداد URL های تکراری بیشتر از تعداد URL های غیر تکراری باشد، می دانیم که این دو کلمه یک مفهوم هستند. اگر تعداد URL های غیر تکراری بیشتر باشد نشان دهنده عدم ارتباط این دو کلمه با یکدیگر است و باید برای هر یک از کلمات کلیدی صفحه جداگانه ای ایجاد شود.

 

در این مقاله توضیح داده شده است که برای شناخت مفهوم کلمات کلیدی، باید به دقت بررسی کنید که کاربران هنگام جستجوی آن کلمه کلیدی دقیقا چه کاری انجام می دهند. آیا آنها به دنبال اطلاعات هستند یا قصد خرید محصولی را دارند؟ بررسی صفحه اول نتایج گوگل و بررسی تعداد آدرس های تکراری به شما کمک می کند مفهوم هر کلمه کلیدی را به راحتی تشخیص دهید.

 

کلام آخر

می دانیم که امروزه در هر حوزه ای تعداد زیادی وبسایت وجود دارد که اغلب آن ها نیز در حال فعالیت و تلاش برای رسیدن به رتبه 1 تا 3 در موتورهای جستجو هستند امــا آنچه که مهم است ماندن در لینک های برتر است زیرا پس از رسیدن به جایگاه و رتبه برتر هر لحظه ممکن است رقیب جایگاه شما را تصاحب کند.

در این مقاله سعی شد تا مسئله کانسپت کلمه کلیدی بصورت کامل بررسی شود، اما در صورت هر گونه سوال و ابهامی می توانید از طریق وبسایت خانوم سین نظرات، سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

چگونه اعتماد بازدید کننده را در سایت بالا ببریم ؟

۳ بازديد

 

 

صفحه تماس با ما

طراحی صفحه تماس یکی از مهم ترین مراحل طراحی سایت است که متاسفانه اغلب نادیده گرفته می شود. بسیاری از طراحان هنگام ایجاد یک وب سایت، معمولا توجه خود را به طراحی صفحه اصلی، طراحی منوی سایت، تولید محتوا یا اجرای اصول و قوانین سئو متمرکز می کنند و از طراحی صفحه تماس غفلت می کنند. در حالی که صفحه تماس مانند صفحه اصلی سایت باید با دقت بالایی طراحی شده و در معرض دید کاربران قرار گیرد. اما صفحه تماس با ما چقدر مهم است و چه اطلاعاتی در آن گنجانده شده است؟

طراحی صفحه تماس با ما نقش مهمی در جلب اعتماد کاربران دارد و به نوعی به اصالت وب سایت و اصالت آن اطمینان خاطر می دهد. این صفحه همانطور که از نام آن پیداست حاوی اطلاعات تماس و روش های ارتباط با واحد پشتیبانی سایت می باشد. کاربران با مراجعه به این صفحه می توانند به شماره تماس، آدرس شبکه های اجتماعی، ایمیل و ... دسترسی داشته باشند. اما چگونه می توان یک صفحه تماس حرفه ای طراحی کرد؟ در ادامه این مقاله، نگاهی دقیق به اصول طراحی صفحه تماس خواهیم داشت و هر آنچه را که باید در مورد این صفحه مهم بدانید را توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

صفحه تماس با ما چیست و در کجا قرار می گیرد؟

قبل از بحث در مورد نکات مهم و اصول طراحی صفحه تماس با ما، بهتر است با مفهوم این صفحه و موقعیت آن در وب سایت آشنا شوید. صفحه تماس یکی از مهمترین صفحات سایت است که نمای کلی یک برند را در اختیار عموم قرار می دهد و هویت آن را آشکار می کند. در واقع این صفحه پل ارتباطی بین کاربران و یک وب سایت محسوب می شود که با مراجعه به آن می توانند به اطلاعات مهمی مانند شماره تماس، لینک شبکه اجتماعی، آدرس ایمیل، نام شهر، آدرس دفتر و ساعات کاری یک شرکت دسترسی داشته باشند. . هدف اصلی طراحی صفحه تماس ما این است که به مخاطبین هدف نشان دهیم که وب سایت یا کسب و کار شما واقعی و معتبر است و آنها می توانند به راحتی و به طور مستقیم از طریق روش های ارتباطی ذکر شده با شما در ارتباط باشند.

صفحه تماس معمولاً در دو قسمت از وب سایت قرار می گیرد و بسیاری از کاربران مکان آن را می دانند. اکثر وب سایت ها صفحه تماس را در قسمت فوتر یا قسمت پایین سایت قرار می دهند و اکثر کاربران برای دسترسی به اطلاعات تماس یک وب سایت و دریافت اطلاعات مورد نیاز خود به سرعت به قسمت فوتر مراجعه می کنند. اما علاوه بر فوتر، صفحه تماس نیز باید در منوی اصلی سایت قرار گیرد تا برای کاربران قابل مشاهده باشد و با یک کلیک بر روی آن به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. بنابراین بهتر است صفحه تماس هم در فوتر و هم در منوی اصلی سایت قرار گیرد تا همه کاربران بتوانند آن را ببینند و به آن دسترسی داشته باشند. یک وبسایت را از پایه در نظر بگیریم ابتدا می توان به اهمیت کلمه کلیدی در سایت اشاره کرد که در وبسایت خانوم سین بارها به آن تاکید شده است و برای آموزش آن نیز می توانید از مقاله های آموزش تحقیق کلمه کلیدی و همچنین ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی استفاده کرد.

در مرحله بعد سئو تکنیکال و موارد فنی و افزایش سرعت سایت بسیار مهم است و همچنین تولید محتوای ارزشمند و بسیاری موارد دیگر که در سئوی وبسایت، افزایش ترافیک و به تبع بالا بردن میزان فروش موثر هستند. به همین منظور مقاله ای با عنوان آموزش سئو تکنیکال به صورت کامل بر روی وبسایت خانوم سین تمام موارد آن را توضیح داده است که می توانید برای اطلاع بیشتر از این مساله مقاله را مطالعه نمایید.

صفحه تماس با ما دارای چه ویژگی هایی است؟

صفحه تماس دارای گزینه های مختلفی است که در هر وب سایت بسته به نوع و رویکرد آن متفاوت است. اما به طور کلی هنگام طراحی صفحه تماس وب سایت خود، بهتر است اطلاعات زیر را در آنجا قرار دهید تا به اصطلاح با یک تیر دو نشان را بزنید؛ این به معنای جلب اعتماد عمومی و دادن فرصتی برای برقراری ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر است. اطلاعات اصلی که باید در صفحه تماس قرار دهید شامل موارد زیر است:

شماره تماس

شماره تماس مهم ترین گزینه در طراحی صفحه تماس به حساب می آید که باید شامل یک شماره تماس ترجیحاً تلفن ثابت باشد تا مخاطبان مستقیماً با شما تماس بگیرند. از این طریق کاربران می توانند در صورت هرگونه ارتباط نادرست و یا مشکل در ثبت سفارش و ... با شما تماس گرفته و سوالات و مسائل خود را مطرح کنند.

آدرس شرکت

وارد کردن آدرس شرکت یکی دیگر از اطلاعات مهم در صفحه تماس است که نقش مهمی در جلب اعتماد کاربران دارد. بنابراین اگر دفتر یا فروشگاه فیزیکی دارید حتما آدرس دقیق و کامل آن را در صفحه تماس وارد کنید تا کاربران با مشاهده آن راحت تر به شما اعتماد کنند. زیرا ثبت آدرس در واقع هویت واقعی شما را برای مردم آشکار می کند. نشان دادن آدرس کسب و کار یا فروشگاه روی نقشه نیز یک اقدام موثر برای جلب اعتماد کاربران و کمک به آنها برای یافتن مکان دقیق آن است.

ارسال فرم پیام

فرم ارسال پیام بخش مهم دیگری از صفحه تماس است که دو مزیت مهم برای وب سایت شما به همراه دارد. این فرم معمولا شامل فیلدهایی مانند نام، نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس ایمیل و قسمت توضیحات (برای طرح سوالات و مشکلات) است که کاربر آن را پر کرده و برای شما ارسال می کند. به این ترتیب شما به اطلاعات کاربران دسترسی دارید و می توانید از آن به عنوان پل ارتباطی برای ارسال پیام های تبلیغاتی، خبرنامه ها و ... استفاده کنید. از طرفی می توانید در اسرع وقت خارج از ساعات کاری به پیام های کاربران پاسخ دهید و خدمات بهتری به مخاطبان خود ارائه دهید.

البته نکته ای که در این قسمت باید به آن توجه کنید این است که درج برخی اطلاعات شخصی مانند شماره تماس کاربران در فرم ارسال پیام اجباری نباشد. زیرا بسیاری از آنها نمی خواهند شماره تماس خود را درج کنند و همین امر باعث می شود از پر کردن فرم درخواست خودداری کنند. امکاناتی مانند ارسال نوتیفیکیشن دریافت پیام های کاربر و پاسخ های سریع نیز تاثیر بسزایی در جلب توجه و اعتماد کاربران خواهد داشت.

آدرس ایمیل

آدرس ایمیل یکی دیگر از عناصری است که می توانید در صفحه تماس قرار دهید تا کاربران بتوانند از طریق آن برای شما ایمیل ارسال کنند. زمانی که کاربران برای شما ایمیل ارسال می کنند، می توانید بدون هیچ زحمتی و تلاشی به آدرس ایمیل آنها دسترسی داشته باشید و از طریق آن می توانید با کاربران تعامل بیشتری داشته باشید و برای آنها خبرنامه ایمیل ارسال کنید.

لینک و آی دی شبکه های اجتماعی

آی دی و لینک شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام، واتس آپ یا لینکدین یکی دیگر از عناصر مهمی است که باید در صفحه تماس با ما قرار دهید. به این ترتیب، مردم می توانند از طریق شبکه های اجتماعی بسیار راحت تر با شما ارتباط برقرار کنند و با مشاهده حساب کاربری شما در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، با رویکرد و حوزه فعالیت شما بیشتر آشنا شده و به احتمال زیاد شما را دنبال خواهند کرد. .

با در نظر گرفتن این عناصر مهم، می توانید یک صفحه تماس استاندارد و کاربردی برای وب سایت خود طراحی کنید و از آن به عنوان ابزاری موثر برای جلب اعتماد کاربران، افزایش بازدید و فروش استفاده کنید.

انجام فعالیت های سئو با هدف بالا بردن میزان ترافیک و جذب مخاطبان نیاز به دانش و مهارت تخصصی دارد که اگر به دنبال سئو کردن وبسایت خود هستید می توانیدآموزش سئو سایت رو از کجا شروع کنیم؟ را ابتدا از وبسایت خانوم سین و بخش آموزش سئو رایگان شروع کنید که دارای چندین ویدئوی رایگان و آموزش های چند ساعته می باشد.

 

 

اصول طراحی صفحه تماس با ما

اکنون که با مفهوم و اهمیت صفحه تماس آشنا شدید، اکنون باید این صفحه مهم را طراحی کرده و عناصر مورد نیاز را در آن قرار دهید. برای طراحی صفحه تماس باید به چند نکته ساده اما مهم توجه کنید تا بتوانید صفحه ای استاندارد و خاص طراحی کنید. اصول طراحی صفحه تماس با وب سایت شامل موارد زیر است:

طراحی ساده

رعایت اصل سادگی به عنوان یکی از مهم ترین اصول طراحی صفحه تماس شناخته می شود که ارتباط مستقیمی با تاثیرگذاری آن بر روی مخاطب دارد و نقش مهمی در روند ترغیب افراد به انجام یک عمل (مثلا ، پر کردن فرم) در وب سایت ایفا می کند. بنابراین سعی کنید در طراحی صفحه تماس با ما از به کار بردن عناصر و عبارات اضافی خودداری کنید و فقط موارد ضروری را به صورت مرتب و منظم در صفحه قرار دهید.

از رنگ های متضاد استفاده کنید

رنگ ها اثرات روانی بسیاری بر افراد می گذارند و بنابراین برای طراحی صفحه تماس با ما باید از یک پالت رنگی مناسب و جذاب استفاده کنید تا توجه کاربران را به سایت خود جلب کنید. در حالت ایده آل، برای برجسته کردن عناصر استفاده شده در صفحه تماس، بهتر است از رنگ های متضاد استفاده کنید، مانند سیاه برای پس زمینه، سفید برای متن کلمات و جملات و زرد برای برجسته کردن گزینه های مهم برای عموم. در اولین نگاه به صفحه، او می تواند عناصر آن را از یکدیگر تشخیص دهد و گزینه مورد نظر را بسیار راحت تر پیدا کند. استفاده از رنگ های خنثی در کنار یکدیگر جذابیت و تاثیر صفحه تماس را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

کلام آخر

می دانیم که امروزه در هر حوزه ای تعداد زیادی وبسایت وجود دارد که اغلب آن ها نیز در حال فعالیت و تلاش برای رسیدن به رتبه 1 تا 3 در موتورهای جستجو هستند امــا آنچه که مهم است ماندن در لینک های برتر است زیرا پس از رسیدن به جایگاه و رتبه برتر هر لحظه ممکن است رقیب جایگاه شما را تصاحب کند.

در این مقاله سعی شد تا مسئله صفحه تماس با ما بصورت کامل بررسی شود، اما در صورت هر گونه سوال و ابهامی می توانید از طریق وبسایت خانوم سین نظرات، سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

نصب سریع پارتیشن با پرده با گارانتی 5 ساله

۵ بازديد

 

گاهی اوقات ممکن است با این سوال روبرو شوید: چگونه می توان بیشترین بهره را از فضای باز و شاید بدون استفاده از آن در محل کار یا خانه برد؟ از سوی دیگر، نیاز به ایجاد فضای خصوصی تر برای کار و حفظ حریم خصوصی کارکنان، گاه چالشی است که بسیاری از مدیران اداری و تجاری و کارفرمایان با آن مواجه هستند. در حال حاضر استفاده از روش های مختلف پارتیشن بندی گزینه ای موثر و ایده آل است. یکی از این روش ها پارتیشن با پرده است که به دلیل ایجاد حریم خصوصی ایمن و عبور نور کافی بسیار محبوب شده است.

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن اداری آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.

پارتیشن با پرده چیست؟

یکی از مهمترین دلایل استفاده از انواع پارتیشن، جداسازی محیط بدون تخریب ساختمان می باشد. از طرفی این روش علاوه بر خصوصی سازی و حفظ حریم خصوصی، زیبایی دکوراسیون داخلی را دو چندان می کند. در این میان پارتیشن با پرده یکی از پرکاربردترین انواع پارتیشن بندی می باشد که با توجه به ساختار و جنس آن در محیط های مختلف مانند ادارات، موسسات و موسسات دولتی قابل استفاده می باشد. پارتیشن های کرکره ای با قابلیت باز و بسته شدن باعث شده نور کافی به فضای مورد نظر برسد و با ایجاد یک حریم خصوصی عالی، امکان دید از فضایی به فضای دیگر وجود ندارد.

امروزه بسیاری از افراد با هدف ایجاد فضایی خصوصی برای تمرکز و کارایی بهتر در محیط کار خود از پارتیشن با پرده استفاده می کنند. بنابراین توجه داشته باشید که قبل از تصمیم گیری برای سفارش پارتیشن، باید ابعاد فضای مورد نظر را به دقت اندازه گیری کنید تا یک طرح اولیه بی نقص برای پارتیشن بندی آماده شود.

انواع پارتیشن کرکره ای

پارتیشن‌های با پرده از نظر نوع فریم و کرکره، در مدل‌های مختلفی طراحی و اجرا می‌شوند. در ادامه انواع پرکاربرد این محصولات را معرفی می‌کنیم:

پارتیشن‌ با پرده تک جداره

این نوع پارتیشن ها، بسیار سبک و قابل حمل، از لایه ای از مواد دلخواه (شیشه، فلز یا چوب) ساخته می شوند. پارتیشن شیشه ای تک جداره معمولاً به صورت متحرک اجرا می شود و جلوه زیبایی بیشتری در طراحی دکوراسیون دارد. این مدل از پارتیشن با پرده برای محیط هایی که نیاز به عایق حرارتی یا صوتی دارند مناسب نیست.

پارتیشن های تک جداره مقرون به صرفه تر هستند.

روند اجرای پارتیشن تک جداره بسیار سریعتر است.

پارتیشن‌بندی با پرده دوجداره

این نوع پارتیشن ها عمدتاً به عنوان عایق صوتی و حرارتی مورد استفاده قرار می گیرند و با اجرای آنها می توان فضایی ایده آل و بهینه از نظر انرژی ایجاد کرد. در ساخت پارتیشن شیشه ای دو جداره با پرده از دو لایه متریال یکسان با یک لایه خالی بین آنها استفاده شده است. این مدل پارتیشن انتخابی مناسب برای تقسیم فضا در محیط های بیمارستانی یا ادارات دولتی می باشد.

پارتیشن های دو جداره عایق صوتی و حرارتی هستند.

از نظر پایداری و دوام پارتیشن های دوجداره بهتر از انواع تک جداره عمل می کنند.

 

کاربرد پارتیشن‌ با پرده چیست؟

به‌طورکلی از پارتیشن اداری با پرده نیز همانند انواع دیگر پارتیشن‌ها، برای تقسیم فضای مفید در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. در واقع پارتیشن با پرده از نوع ثابت بوده و برای ساختمان های تجاری و اداری که نیاز به تفکیک دائمی فضا دارند گزینه مناسبی خواهد بود. این نوع پارتیشن ها را می توان با توجه به محیط و یا نیاز افراد در ارتفاعات مختلف طراحی و ساخت.پارتیشن با پرده می تواند از شیشه یا ام دی اف ساخته شود که نوع شیشه یا ترکیبی از چوب و شیشه کاربرد بیشتری دارد. در واقع در مواقعی که علاوه بر حفظ حریم خصوصی نیاز به تامین نور طبیعی و کاهش مصرف انرژی باشد از پارتیشن های شیشه ای استفاده می کنند. جداسازی یک محیط و خصوصی سازی آن با این روش در محیط هایی مانند ادارات، موسسات و نهادهای دولتی بسیار مفید است.

قیمت پارتیشن با پرده چقدر است؟

به طور کلی هزینه خرید و نصب پارتیشن های با پرده یکی از مهم ترین معیارهایی است که معمولا مشتریان در اجرای این گونه پارتیشن ها به آن توجه می کنند. در نظر داشته باشید که تنوع روش های پارتیشن بندی با پرده به قدری زیاد است که نمی توان آن را به عنوان ارزان ترین یا گران ترین نوع پارتیشن طبقه بندی کرد. در واقع تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای مدل پرده ای به عوامل متعددی مانند جنس و ابعاد پارتیشن بستگی دارد.علاوه بر این، نحوه اجرا و نوع طراحی پارتیشن های با پرده نیز در قیمت تمام شده آن تاثیر دارد، زیرا گاهی اوقات علاوه بر استفاده از تقسیم فضا، برای مصارف دیگری مانند ساخت کتابخانه یا کمد نیز استفاده می شود. بنابراین، ممکن است مواد متنوع و فزاینده ای مورد نیاز باشد که هزینه آنها نیز متفاوت خواهد بود.

گارانتی و خدمات

در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن با پرده و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.

نصب سریع پارتیشن شیشه ای دوجداره با گارانتی 5 ساله

۴ بازديد

 

پارتیشن شیشه ای ابزاری برای جداسازی و تقسیم فضا در محیط های اداری و مسکونی است. استفاده از پارتیشن های شیشه ای باعث می شود که حریم خصوصی افراد بدون ایجاد مانع در دید افراد حفظ شود و تا حدودی از عبور صدا و نور به تمامی فضاهای داخلی جلوگیری می کند. پارتیشن های اکسیدال انواع مختلفی دارند و یکی از پرطرفدارترین انواع پارتیشن شیشه ای دو جداره است که می توان از آن به عنوان پارتیشن قاب دار یا بدون فریم استفاده کرد.پروفیل های مورد استفاده در پارتیشن های دوجداره آلومینیومی می باشد که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارند و در این نوع پارتیشن ها از دو شیشه سکوریت 6 میلی متری استفاده شده که بسیار مقاوم بوده و به راحتی نمی شکنند. همچنین امکان استفاده از شیشه لمینت طبق نظر مشتری برای افزایش چند برابری استحکام پارتیشن وجود دارد. و امکان نصب پرده های کرکره ای بین دو لایه شیشه برای افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی افراد وجود دارد.پارتیشن شیشه ای دوجداره صدای تولید شده را کاهش می دهد، همچنین می تواند عایق خوبی در برابر گرما باشد و مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش داده و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند، به همین دلیل از این نوع پارتیشن اداری عمدتا در فضاهای شلوغ استفاده می شود. مانند اتاق مسئولین فروش و یا اتاق هایی که به امنیت و سکوت بیشتر نیاز است مانند اتاق مدیران و اتاق های کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرد .

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن اداری آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.

انواع پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن شیشه ای دو جداره رو کار

نصب پارتیشن شیشه ای دو جداره به دو صورت روکار و توکار امکان پذیر است. در مدل پروفیل پارتیشن ها در کف و سقف نصب می شوند و نمایان می شوند. پروفیل های این سیستم فقط در سطح زمین قابل اجرا بوده و دارای استحکام فوق العاده بالایی هستند.

پارتیشن شیشه ای دو جداره تو کار

پروفیل های این سیستم ، در واقع یک بخش با پوشش های مختلف برای مصرف های مختلف استفاده می شود. در یکی از قسمت ها با برداشتن روکش وسط پروفیل و استفاده از یراق آلات درب شیشه ای ریل، جزئیات اجرای پارتیشن های دوجداره با درب های ریلی گلس اجرا می شود و در مرحله دیگر با استفاده از روکش پروفیل Ox جزئیات مربوط به آن اجرا می شود. قابلیت اجرای این نوع پروفیل ها به صورت رو کار و همچنین دفنی(تو کار) امکان ایجاد هماهنگی بیشتر با محیط و طرح را ایجاد می نماید. فیکس کردن شیشه‌ها توسط گیره‌های پلاستیکی انجام می‌شود تا عناصر مختلف سیستم را به یکدگیر متصل کنند. ریل خطی یا زاویه دار، توسط پروفیل‌های آلومنیومی تضمین می‌شوند.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای دو جداره

دید را محدود کنید

امکان نصب پرده کرکره ای یا کرکره برقی بین پنجره ها برای ایجاد امنیت بیشتر و محدودیت دید.

امکان نصب انواع شیشه از جمله شیشه های رنگی یا رنگ شده در پشت، شیشه های هوشمند، مات یا ساتن و شیشه های رفلکس یا آینه ای برای محدود کردن دید.

تنوع

امکان نصب انواع درب از قبیل شیشه (تاب، چوب و ...)

طیف های مختلف رنگ های آنادایز شده در پروفیل های آلومینیومی پارتیشن های شیشه ای به شما این امکان را می دهد که به راحتی رنگ پروفیل خود را انتخاب کنید و پروفایل خود را با بالاترین کیفیت داشته باشید.

عایق صدا

پارتیشن دو جداره حدود 70 تا 80 درصد از ورود آلودگی صوتی به فضای داخلی جلوگیری می کند و نمی تواند ورود آلودگی صوتی را 100 درصد کنترل کند.

همچنین امکان استفاده از درب های دوجداره روی پارتیشن ها وجود دارد که باعث افزایش درصد عایق بودن آنها می شود.

مقاومت و استحکام

پارتیشن های دو جداره به لطف استفاده از دو لایه شیشه سکوریت بسیار مقاوم بوده و در مواجهه با برخورد اجسام و ضربات شدید شکسته نمی شوند و به همین دلیل از این نوع پارتیشن در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد استفاده می شود.

شفافیت و انتقال نور در محیط

پارتیشن های شیشه ای اغلب شفاف هستند و به همین دلیل با عبور نور از آنها به بزرگتر و بازتر نشان دادن فضا کمک می کنند.

 

تفاوت پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره عموما در فضاهای اداری استفاده می شود. این مدل ها دارای تفاوت هایی هستند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

پارتیشن شیشه ای تک جداره دارای فریم، شیشه و آب بند مخصوص می باشد. این سیستم می تواند آلودگی صوتی را حدود 50 تا 60 درصد کاهش دهد، اما ظرفیت دیوار شیشه ای دو جداره در این حالت بیشتر است و از ورود آلودگی صوتی حدود 70 تا 80 درصد جلوگیری می کند. درب های پارتیشن دو جداره تک جداره هستند بنابراین نمی توانند ورود آلودگی صوتی را 100 درصد کنترل کنند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره فضای کمتری را نسبت به نوع دو جداره اشغال می کند. عموماً پارتیشن های دوجداره برای نصب نیاز به فضایی در حدود 7-8 سانتی متر دارند، بنابراین اگر فضای ما نسبتاً کم باشد یا تعداد اتاق های شیشه ای زیاد باشد، فضای زیادی را از دست خواهیم داد. از طرفی پارتیشن های تک جداره فضایی بین ۲ تا ۳ سانتی متر را اشغال می کنند و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب ترند.

در پارتیشن های دوجداره امکان نصب کرکره برای محدود نمودن دید وجود دارد اما پارتیشن های تک جداره این امکان را ندارند.

قیمت پارتیشن دوجداره به دلیل استفاده بیشتر از مصالح بیشتر از پارتیشن تک جداره می باشد.

پارتیشن های دوجداره به دلیل ضخامت بیشتر، مقاومت بیشتری نسبت به پارتیشن های تک جداره دارند.

گارانتی و خدمات

در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن شیشه ای دوجداره و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.

اولین مطالب آزمایشی من

۴ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۵ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.